četrtek, 24. december 2009

Začetek

Povsod je potrebno nekje začeti. Tako tudi jaz začenjam s pisanjem mojega "bloga". Tukaj bom poizkusil čimboljše moja doživetja deliti z vami.
Danes ni bil ravno moj dan. Pričakovanja drugih so očitno prevelika. Seveda sem kriv jaz. Navideznega veselja in sreče v tem času ne manjka. Tako pač je v navadi in tako mora biti in če se zoperstaviš temu, na koncu vsi s prstom kažejo nate.

Toolanje v Znojilah odpadlo, Curi ni dobil avta.
Jutri bo bolše. Stran od bojev... Okrešelj! Upajmo vsaj na lepo vreme, kajti razmer za več kot rahlo nabiranje kondicije verjetno ne bo. Malo naprezanja in pozno popoldanskega počitka se bo zelo prileglo.




Da bomo lažje pričakali razmere pa prilagam sliko iz lanske sezone (slikal Marjan).

Ni komentarjev:

Objavite komentar